NOWY ZWYCZAJ - OGRANICZAJ!

Ograniczenie dostępu do alkoholu stwarza nowe możliwości

Zakaz sprzedaży alkoholu po 22 ma sens . Młodzi ludzie potrafią się doskonale bawić bez alkoholu.

W ramach kampanii Nowy zwyczaj - Ograniczaj powstał także spot, ukazujący dobrą zabawę bez alkoholu.

Zakaz sprzedaży alkoholu po 22 pokrzyżował młodym trochę plany - jednak jak się okazuje nie stanowiło to przeszkody dla dobrej zabawy! A kto wie, może była ona znacznie lepsza, niż mogłaby być po spożyciu alkoholu. Jak okazało się w tym przypadku OGRANICZENIE DOSTĘPNOŚCI ALKOHOLU = NOWE MOŻLIWOŚCI. Jesteśmy przekonani, że przykładów potwierdzających tę tezę jest znacznie więcej!

Spot został wyprodukowany przez Telewizję Olsztyn i emitowany na jej antenie.

CELE

  • Zmiana fałszywych przekonań i szkodliwych zachowań związanych z używaniem alkoholu,

  • Wzrost wiedzy o alkoholu - najbardziej destrukcyjnej i ogólnie dostępnej substancji psychoaktywnej,

  • Zmiana modelu spożywania alkoholu w kierunku bezpiecznego używania i abstynencji – zachowania postawy umiaru