NOWY ZWYCZAJ - OGRANICZAJ!

Hasło kampanii aktualne jak nigdy dotąd

Sytuacja jest poważna. Nikogo nie trzeba do tego przekonywać, że hasło kampanii "Nowy zwyczaj - ograniczaj" stało się aktualne jak nigdy dotąd.
Sytuacja jest poważna. Nikogo nie trzeba do tego przekonywać, że hasło kampanii "Nowy zwyczaj - ograniczaj" stało się aktualne jak nigdy dotąd.

Odwołane imprezy, zamknięte szkoły, kina, teatry, ograniczone kontakty międzyludzkie, apele o pozostanie w domach. Ograniczenia zawodowe, finansowe, konsumpcyjne, rezygnacja z wyjazdów podróży itp. I choć sytuacja stała się trudna to wymaga akceptacji i zrozumienia, że ograniczenia jak nigdy dotąd stały się koniecznością i naszą odpowiedzialnością i że powinniśmy je podejmować w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo nasze i naszych bliskich. Celem jest ochrona nas wszystkich.

CELE

  • Zmiana fałszywych przekonań i szkodliwych zachowań związanych z używaniem alkoholu,

  • Wzrost wiedzy o alkoholu - najbardziej destrukcyjnej i ogólnie dostępnej substancji psychoaktywnej,

  • Zmiana modelu spożywania alkoholu w kierunku bezpiecznego używania i abstynencji – zachowania postawy umiaru